StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Busbebis

Frureinhold.se / 18 Augusti, 2011 - 13:26 / Hailey

Japps det kan man säga, jag ligger ju och håller tummarna att bebis skall hålla sig inne tills efter imorgon som ni nu vet :p Inatt sov jag som en kratta, kissade säkert 1 miljon gånger. När robin gick upp i morse gick jag med och tog lite yougurt, märkte då att bebisen har ändrat ställning. Den har alltid och då menar jag ända sen den la sig med huvudet nedåt legat med ryggen på vänster sida, men gissa vilken sida den låg på nu ?! Jo höger och sparkade åt vänster, ååh nej tänkte jag skall den börja skruva sig nedåt nu. Jag såg stressen hos robin, men jag hade liksom inte ont så jag gick och la mig igen. Efter ngr timmar märkte jag att den åkt tillbaka till vänstersida igen men när jag gick upp vid 11 var den på höger återigen. Jag valde då att ringa BM, men hon sa att det inte alls var ovanligt att den bökar lite fram och tillbaka nu i slutet för att hitta en skön ställning. Hon sa också att det verkar som jag har mycket fostervatten vilket är bra :) Vet inte om det hör till men jag dricker mängder utav vatten nu för tiden eller ah de senaste dagarna :) Brukar inte vara en vattenmänniska om det inte är typ sånt där källvatten. Men hellre att jag häller i mig vatten än typ saft och dricka !!
Dessa nallar är såå mysiga !!
Även bukowski är to die for, inne på torp har sköna hem tror jag det heter ett super stort utbud av bukowski, så fort bebis är ute skall pappan i hemmet shoppa loss alla söta saker där :D Har har fått fria händer på nallar, snuttisar, tosser och spelnallar :) Vet att han kommer hitta massor med fint !! Igår köpte han en vit body som han skall trycka företagets logga på, ur gulligt :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: