StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Bm

Frureinhold.se / 15 Augusti, 2011 - 17:01 / Hailey

jag brukar ju ta magbild, förra veckan blev det ingen  eftersom fotografering, tyckte det räckte :D men ikväll får jag la lägga till en eller om det räcker med de korten ni såg igår ?! vad tror ni. Tänkte alalfall säga att min dag har minst sagt varit hektisk. Började med att jag åkte och valde ut vilka tapeter vi skall ha i barnrummet, beställde så de lär komma i veckan. Sen åkte jag till hedin bil för att boka tid till reperation av krockskadan som blev i juli. Sen fick jag slänga i mig ett äpple och en minute maid äpplejucie, svin god :D Efter det var det bara att styra bilen till BM. Alla värden var bra och bebisen hjärtljud låg på 144 slag/minut, SF låg på 34 cm, dock hade jag högt blodtryck, 130/95 (not good) hon tog det igen och fortfarande lika högt. Vi bestämde oss för att skriva FL berättelse och hur grav. har varit och sen ta det igen. Det hade då gått ner till 120/80 vilket var bättre. Men skall ändå dit om en vecka och ta trycket igen och känner jag minsta lilla skall jag höra av mig. Bebisen var fortfarande fixerad, nu till och med vääääääldigt fixerad haha :p hur nu en bebis är väldigt fixerad :p 
Just nu ligger jag allafall i sängen och skall vila tills robin kommer hem :) käka en kexchocklad och bara njuta :)

Postat av: Maria

Alltid kul med magbild ;)

2011-08-15 @ 17:56:04


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: