StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Alla har vi varit små...

Frureinhold.se / 12 Augusti, 2011 - 14:20 / Foto

Ja det är nog rätta ordet på det kortet jag hittade igår från när jag var i thailand 2007. Jag och robin satt och kollade på filmen the beach igår och jag mallig som jag är var ju tvungen att rota fram korten när jag var på just den ön som filmen spelades in. Dock hade jag inga varken på facebook eller bloggen så efter en lång betänketid kom jag på att resedagboken borde ha sparat ngr kort :) Ta det ena kortet med en nypa salt haha som sagt alla har vi varit små :p
the beach ön
;)

Postat av: Maria

hahaha nemen Pinky då =) gud va du ser liten/ung ut på det sista kortet, iofs så var du ju det med =) du blir bara finare och finare med åren vännen <3

2011-08-12 @ 22:21:39
Postat av: Maria

oj såg nu att en mening har fallit bort =S=S de skulle stå såhär...



hahaha nemen Pinky då =) gud va du ser liten/ung ut på det sista kortet, iofs så var du ju det med =) men fin var du redan då, men du blir bara finare och finare med åren vännen <3



SÅ =)

2011-08-12 @ 22:28:20
Postat av: Jennifer Täng- miss dee

haha ja tur man har växt lite :D men du är också en skönhet skruttan !!

2011-08-13 @ 11:02:51
URL: http://mizztang.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: