StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

jag älskar bebis

Frureinhold.se / 08 April, 2011 - 07:06 / Hailey

När det händer saker som förändras sitt liv, tex. barn inser man va det kan påverka än. Som jag skrev förra veckan var vi på begravning och jag sitter nu och lyssna på musiken som spelades. Bara för att en person lämnat oss för tidigt betyder inte det att den försvinner ur ens liv. Du finns alltid kvar, som en ängel som alltid vakar över dom du älskar. När jag satte på musiken har jag en lite busunge som sprattlar i magen, man kan ju inte annat än att älska den mer och mer. Jag trodde aldrig att ett band kunde stärkas så hårt på så kort tid. Den växer liksom i min mage, det är helt otrligt :) Sen har jag min andra prinsessa som kom smygandes nu, Macy såklart. Hon är ju mitt första barn och hon älskar jag minst lika mycket. Snacka om att ta mammarollen på fullaste allvar, men det är viktigt :) Inatt har jag sovit som en kratta, legat vaken ena stunden och sovit nästa. Tror vi kommer att ha en trött Jennifer i eftermiddag !! Men det är ju fredag så då får man vila och mysa sig :) nä nu måsye jag sminka mig, hörs senare !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: