StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

time to go?

Frureinhold.se / 20 November, 2010 - 10:51 / Resor

nä inte än, men nu är det inte långt kvar innan vi skall åka. Ligger och gosar med macy i sängen till vinterstudion. Jag är ju sånt fan av vinterstudion, vi har så många duktiga skidåkare så det är super skoj. Självklart drömde jag mardrömmar om mexico inatt, mitt vanliga jag. Men det är inte bara att åka, vi skall byta flyg två gånger och jag är helt ny med detta. Robin är erfaren, men jag är van att åka samma flyga hela vägen, kanske mellanlanda och tanka men inget mer. Så nu förlitar jag mig helt på min prins :D Men jag lovar att jag skall försöka blogga så mkt som möjligt nu när jag är borta. Men ni skall veta att det är inte prio ett, jag skall njuta av ledigheten och mysa med mitt allt !!


Postat av: :*¨¨*:♥ Camilla ♥:*¨¨*:

Trevlig resa!

2010-11-20 @ 18:25:21
URL: http://emring.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: