StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

framme

Frureinhold.se / 22 November, 2010 - 19:59 / Resor

ja nu är vi framme och det har minsann varit en sjukt jobbig resa haha. Skall berätta i korthet.

Börjar med landvetter, kommer till flygplatsen med minitaxi, körde som en galning och varnade oss för galna människor. Kommer allafall in och käkat god frukost för 200 :- galet vad dyrt men snuskigt gott :D nu är det semester. Sätter oss på planet och robin somnar innan planet än han lyfta. Jag somnade strax där efter.

London, nu kommer vi till den roliga biten. I tullen blev jag stoppad av att jag hade läppglans, primer och minrealpuder. Det tog mig 20 min att komma igenom, ngr oroliga engelsmän och jag kände hur kroppsvisiteringen var nära :p Väl igenom tullen skulle vi hitta american airlines flight och det första jag möter är, i mina ögon en taliban och ah dum som jag är råkade jag nämna de första bokstäverna i tali... innan robin röt att jag skulle vvara tyst :p framme vid disk gick allt bra, inga direkta problem. Jag , med minst hjärna i världen skämtade lite om USA icg deras regler och kommenterade frågan kring om man hade ngr bomber med sig :p samma sak igen, robin bad mig att vara tyst :D haha ooppssii. Kom på planet och nu väntade 9 h flygresa. Blääää

Framme i Miami, sjukt kul att få vara på americansk mark. Gick utanför flygplatsen endast för att kunna säga att jag varit där :D Här var vi tvungna att hämta bagage och checka in på nytt. för er som inte varit i miami airport, sinnes vad stor den var. Fick åka skyline för att komma till vår gate. Men allt gick bra, kl var runt 2 hemma i sverige och vi hade varit vakna i 24 h. Snark.

Planet till cancun gick bra, mkt turbulens, men vi var så galet trötta att vi somnade igen. Samma som i miami måste man fylla i massa papper vilket är av säkerhetsskäl. Vi fick papperna på spanska och robin tittar nervöst på mig; kan du spanska :D haha jag kan lite spanska så allt löste sig :D Nu hade vi landat, hittat våra väskor som kom på 1 sec och sen var det bara att hitta en taxi. På cancun flygplats har ett flygbolag monopol på taxi ifrån flyplatsen, vilket innebar rövarpriser :D men vi kom ju fram lätt, galna poliser och sjuka regler :D

Idag har vi strosat runt, bokat dykar set på cozumel på torsdag och blivit erbjudna knark av 10 olika gubbar.. Helt sjukt, så fort man går förbi en affär sp viskar dom hash, marijana, heroin. vi går bara därifrån och lossas som om vi inte hörde. :) lugn mamma vi är försiktiga :) nu skall vi ner till havet :) hörs senare


Postat av: :*¨¨*:♥ Camilla ♥:*¨¨*:

Va skönt att läsa att ni kommit fram och allt dock gått bra...

På torsdag lyfter vi mot Hurgada!



KRAM

2010-11-22 @ 20:10:21
URL: http://emring.blogspot.com
Postat av: Anonym

Tar det inte mer än en dag att ta dyksert i mexico? Det brukar ju vara fler-dagars kurser?

2010-11-23 @ 19:07:44


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: