StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

shopping igen !

Frureinhold.se / 15 Maj, 2010 - 14:41 / Shopping

Ja nu blev det lite nytt i hemmet :p denna gången en ny rengörings serie :) skall testa ngt nytt så det fick bli clinique 3 steg serie. Får se hur detta går, känns väldigt bra och den kör huden helt galet len :) så jag får önska mig lycka till !
Igår gick det kanon på jobbet, var la hemma runt 1 tiden :) det var en sån underbar kväll igår, strålande sol och helt stilla. Helt klart den perfekta dagen för god mat och en härlig stund i solen. Alla gäster var helt dunder nöjda och trevliga :) sånt gillar jag starkt !! Idag är det bara lugnt som gäller, mysa hemma, äta massa gott och bara njuta av ledigheten. Skall nog minnsan göra grillspett, det är super gott. Har ju köpt texas barbicue och american grill krydda (50 kr) svin dyr för så lite krydda men helt klart värt det :) Nä nu skall jag mumsa lite godis innan köttet skall i marinad :)

Postat av: Nathalie

Clinique är skitbra! huden blir såå len :)

2010-05-15 @ 15:26:50


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: