StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

måndag igen

Frureinhold.se / 03 Maj, 2010 - 07:00 /

Tiden går så himla fort :p Igår blev ju ingen vidare blogg dag. Men till saken hör att vi var kanppt innanför dörren. Vaknade vid 9-10 tiden rätt trött och sjukt ont i nacken. In i duschen och fixa sig lite för att åka till mamma och pappa. Vi spenderade hela dagen tillsammans med dom, robin fixade lite el jobb och fick sitt hår klippt utav mammie, hon skulle blivit frisör, så himla duktig :) Det var även strålande sol igår så jag passade på att sola skrutten lite vid poolen. Dock badade jag inte, det var inte mer än 10 grader haha, svin kallt :) Jag och macy tränade också apportering, där man kastar ett föremål 10 meter framför mig och så skickar man ut macy för att hämta den och sen tillbaka, ge mig föremålet utan att bita i det och sen sätta sig bredvid mig :P Med publik och allt var hon sjukt duktig :D gud jag blir så glad på henne :)

Idag är det kurs igen och jag hoppas att hon är lika duktig idag som igår och sist gång :) Jag skall även jobba idag, därför jag är uppe så här tidigt. Bokenäs dagis behövde assistans idag och självklart ställer jag upp på det. Tycker dock lite synd om macy som får vara hem många timmar, men jag öppnar balkongdörren så kan hon sitta där och mysa :) Skall även fixa aktivitets bollen med massa godis :D Nä nu måste jag skynda mig lite, hörs ikväll eller imorgon :)
sjukt fina annika :) tog ett spontant kort vid havet förra veckan :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: