StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

fika med Mirjam

Frureinhold.se / 25 Maj, 2010 - 14:05 / Shopping

Ja nu är det väl dags att uppdatera lite. Helgen har varit bra och även måndagen igår. Jobbade ju till 3 på natten i lördags och kom hem till en sjuk Robin, han hade fått ont i halsen, frossa och hostande. Så söndagen tog vi det bara lugnt, åkte in och köpte en barnpool till macy (hjärtformad i plast) Hon behövde verkligen en sån, svettas ju som en tok när det är varmt ute. Gött att bara kunna lägga sig i poolen när det är för varmt eller när man lekt :) Igår var det en återhämtande dag, bara gotta sig, ligga ute och sola och ta en promenad i skogen. Det var även hungkurs igår, bilder på de la jag ju upp igår :) Hon är så himla duktig lillskruttan. Hoppas vi är redo för tävling snart, skulle vara så himla skoj :)
Men om vi skulle ta upp lite vad jag gjort idag då :P Igår bestämde sig mirjam och jag för att ta en fika och promenad. Var ute vid jobbet kl 9.00 och mötte upp henne. Vi tog en tur runt bokenäs, macy tyckte det var super skoj att få nosa på lite nya ställen :) Kul att lära känna en ny tjej här ute, vi har ju jobbat ihop men aldrig umgåts utanför. Så efter promenaden tog vi och åkte in till torp och tog oss en lunch/fika. Självklart fick vi kikat i lite affärer med :D vi bestämde oss ganska snart för att ta en tur till gbg nästa vecka :D Jag älskar ju freeport så jag tänkte ta henne dit. Får jag kika in i odd mollys affär också :D
Jag köpte
1. 2 linnen - ett med röda ränder och ett lika dant i blått
2. blå mini jumpsuit
3. biege maglinne
4. bh och trosor (gula)
5. blått armband
6. en present till Tuva :D
Hittade bilderna på HM:s hemsida, fanns inte i gulfärg :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: