StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Shopping

Frureinhold.se / 02 Januari, 2010 - 12:32 / Resor


nu skall vi snart åka in torp och shoppa lite, dock blir det till satina och hemmet. Behöver köpa lite mat, smör och ost sen slog jag sänder en grep i morse, eller ahh det bröts av när jag mockade. Så jäkla sköra nu när det blandas med kallt och varmt :/ Som tur var kostar inte ett skaft så mkt :)



Sen kan det ju hända att jag kanske hittar ngt som jag  vill ha ;) nä måste tygla mig själv nu innan sälen, det kommer att gå åt ngr tusen där uppe. Har upptäckt att det finns ett helt nybyggt spa och badpallats där uppe :D yeejj for me, endast 500 meter ifrån stugan.


Avnings eller :D tänk när jag ligger i en skön bubbelpool, kallt som fan ute och med massa snö :D MMMmmm jag kan inte mer än njuta, och efter badet går man och fixar iordnign sig. Tar på en snygg klänning och spöar skiten ur killarna i bowling... Imorgon är det en vecka kvar och jag lääääängtar. Tar med mig datorn upp och skall mobilblogga massor så att alla läsare kan följa min lilla resa :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: