StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

lite bilder ifrån igår :)

Frureinhold.se / 31 Januari, 2010 - 17:06 /















min mobil är itne den bästa :D men ni ser ju iallafall nott :) Hoppas att alla får en trevlig kväll


Postat av: Bintan

Tack så mycket!!!

Jo med mig är det bra :-) Själv? Är du pigg och allert efter helgens utgång.



Jag har varit innne på din blogg då och då under en rätt "lång" tid. Och för det första så måste jag säga att bloggen är väldigt inspirerande på många olika sätt.



För det andra så är det kul med någon som uppdaterar ofta. Det e jag inte så duktig på just nu.



För det tredje så tycker jag att det är roligt att se att set går så bra för dig. Jag har ju läst bloggen ett tag och förstår ju att mycket i ditt liv förändrats på ganska kort tid.Om man tänker på att först bodde du på ström (jag bor ju oxå i den komunen så jag ska inte prata för mycket skit om edet). Å sen flyttade du/ni till en lägenhet, och så började du i skola (det kanske du började med innan du flyttade), sen flyttade ni igen och köpte en hund och det händer lixom nya saker hela tiden.



Och det kallar jag inspirerande!!! Jag tror att många av dina läsare tänker att "Kan hon så kan jag". Så tänker i alla fall jag. Det är inte många som tar tag i sitt liv på det viset som du gör. Det blir lätt att man står och stampar på samma ställe.

2010-02-01 @ 20:42:11
URL: http://bintan.bloggsida.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: