StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

mysigt i stallet

Frureinhold.se / 16 Februari, 2010 - 21:42 / Resor

kom precis in från stallet, har ju som vana att gå ner varje kväll, fylla på vatten och gosa med satina. Men nu finns ju inte satina hos oss mer så sören är den som kommer få min uppmärksamhet som jag skrev tidigare. Så nu när vi var nere tog jag ut honom så fick robin borsta honom igen och byta täcke till ett gosigare. Jag ställde mig och mockade en snabbis, bort med de kiss och bajs som han har hunnit trycka ut sen kl 5 :) Sen tog jag och flätade manen och pannluggen så nu ser han ut som en tävlingshäst :p Han stod och njöt hela tiden och macy kunde inte låta bli att pussa och pussa på honom :p tror dom har en fling :p




Jag sitter och kikar på vårkläder och gooood vad jag längtar efter vååååår, få bort snön och se hur blommorna smyger sig upp ur marken. Jag och robin kollar på lite resor till sommaren och vi kan inte riktigt bestämma oss vart vi skall åka. Jag älskar ju medelhavet och robin har ju inte varit så mkt i europa så rhodos stad ser spännande ut eller kroatien. Vi får kika vidare helt enketl, spännande allafall !!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: