StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

stranden

Frureinhold.se / 04 December, 2010 - 20:18 / Resor

ligger nere vi stranden och har det riktigt gott just nu :D Precis varit på starbucks och köpt oss var sin frappe :D så jädra god asså. Synd att vi inte har starbucks i uddevalla på klev. Skall nog kika på om det kanske går att öppna en ;) Har även en påse med coronas som skall knäckas alldeles strax med. Semester är livet och tyvär är den snart slut. Men vi lär åka tillbaka, underbart land, underbar strand och hav. Ja allt är så himla gött. Man kan till och med gå på stranden utan att bränna sig, eftersom det är korallstrand. Aldrig varit med om innan. Sen är det inte skoj hemma, massa snö och sviiiiiiiiiiiiiiiin kallt. Inte motiverande asså. Kommer ju få en smärre chock när vi går av planet. Blääää, dock vill jag hem. Jag saknar alla hemma speciellt Macy och duchess, mina små änglar.

har lite bilder jag skall lägga upp sen, haha tog samma kort som när vi kom hit, sådär mot sand dynen. Kul att jämföra :) nä nu får det vara nog, skriver mera sen :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: