StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

julklappar

Frureinhold.se / 04 December, 2010 - 00:51 / Resor

nu sitter jag och precis beställt tre julklappar, en till mamma, veronica och Jessica :) kanon när man kan sitta på andra sidan jorden och handla julklappar i sverige :) dont you think :) Sen har jag handlat lite julklappar här nere med, vilket också är kanon :) Kommer ju att vara kanon lugnt när jag kommer hem. Bara robin bus att tänka på :) Dock är inte han den lättaste, har ngr idéer som jag tror går hem :)

Idag har vi legat och gottat oss hela dagen på stranden. Robin ville ha massage igen, men det får bli på måndag när vi har våran 2 års dag :) Super gott, verkligen, men man kan inte göra det varje dag :) vi var ute nyss och handla en flaska vitt och en flaska rött. Mumsigt värre asså, sitter och smuttar på ett glas nu till crimenal mindes. Det är en riktigt bra serie, aldrig följt det i sverige, men skall nog börja med det :) Jag börjar bli grym på spanska med, rätt skoj att lära sig nya språk och man lär sig såå mkt bättre när man är i ett spansktalande land.

kikade på youtube förut på dagens sånger av idol, jädrar vad bra jay är asså :D sjunger som en gud. Minnah var bra också och det är ju just dom som är i final, skoj :) nästa fredag är jag hemma med så då kan jag se :) me like aaaa lot !!


Postat av: SOFIE - följ mina äventyr!

hejhej! hoppas du får en mysig lördag:)

2010-12-04 @ 14:56:06
URL: http://sofieahl.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: