StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

hängmatta

Frureinhold.se / 02 December, 2010 - 16:25 / Resor

nu ligger jag i hängmattan på balkongen, lyssnar på eminem på spotify och ser ut över havet. Det är lite molnligt idag med så vi skall om en stund gå ner och ta en timmas massage :) Precis vid vårat hotell har dom två massage stolar :) svin gott. Ligga och slappna av till havets bris. På vårat hotell har vi konstaterat att det är en del svenskar. Vi träffade ett par bland de första dagarna som äger ett rum här på hotellet. Hela hotellet ägs av olika personer typ som en bostadsrätt. Dom hade varit här nere i 10 år, hur ballt är inte det ?! Igår när vi gick till den italienska restaurangen var alla svenskar från vårat hotell där, svin mysigt. Vi åt pizza igår och det var nog den godaste pizzan ever. Gjord i en vedeldad ugn, nam nam nam. Beställde in en flaska rött vin, suvingnon cabarnet, gott gott. Semester är nog det bästa som finns, speciellt när man gör det tillsammans med den man älskar så otroligt mkt. Ojj nu kom en fågel gåendes bredvid mig :p sött.

Sitter och läser igenom aftonbladet och gp dagligen, sjukt hur ni har det hemma i sverige. Här nere kan man inte ens förstå hur kallt det verkligen är. Vi har aldrig en dygnstemp under 23 grader. Kommer ju att få en chock när jag kommer hem, brrrrr svin kallt. Dock älskar jag snön och så, men kroppen lär ju sparka bakut :p Men man får ju se tillbaka på den underbara tiden vi haft här och kämpa för att komma tillbaka igen :)


Postat av: Daniel

re; låter bra det! jodå, jag har gjort mina dagar på MÅG nu, så i vilken stund som helst ska jag försöka börja på arbetet.. känns som om det kommer bli tufft att få ihop alla sidor, men får väl försöka. :]

2010-12-03 @ 12:42:10
URL: http://badsoundkillsgreatmusic.blogg.se/
Postat av: Daniel

re; lycka till med att hålla dej vaken säger jag bara. ;p men ja, det blir väl till att krydda på med lite detaljer hit och dit, så går det väl. men jag har fått svar på mina frågor (än så länge) i alla fall, så det är bara att hoppas att det räcker.. :]

2010-12-03 @ 18:22:04
URL: http://badsoundkillsgreatmusic.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: