StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

gästlista

Frureinhold.se / 20 December, 2010 - 22:42 / bröllop

suck detta var ingen lätt match. Jag och robin har kollat på festlokaler och har valt ut 4 kandidater :P nyfikna på vilka ? snart skall ni få svar, skall ta morgondagen till att kolla på bilder etc. Men gästlistan har vi börjat med och är uppe i 59 personer. Hmm är det mycket eller lite ?! skulle gärna få lite tips och råd ifrån sånna som gift sig :p för detta var då ingen lätt match. Men jag skall köpa mig en scrapbook och börja skriva ner allt i en bok. Toppen bra :) jag har ju även mitt magasin som jag får massa ideer i. Men en sak är klar, detta kommer att bli ett pink wedding och theeeee wedding of 2012 :)
söta brudtärnsklänningar :D

Postat av: Natta

59 är ganska litet tror jag.. vi ska bjuda 80 pers och alla säger att det är lite :s :)

2010-12-22 @ 21:43:41
Postat av: Anna Jarres Matte

Vi var 40 gäster när jag och Lars gifte oss. Det var säkert ett litet bröllop. Men alldeles lagom. tänk lite på vilka ni vill bjuda och glöm alla ni nåste bjuda. :)

2011-01-05 @ 23:47:53
URL: http://drillfjant.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: