StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

födelsedag på Era Ora

Frureinhold.se / 07 December, 2010 - 14:33 / Resor

Ja nu är det ju morgon är i mexico, närmare bestämt 07.24. Rätt trött måste jag säga men ändå gott att kunna ligga kvar i sängen och vakna till innan vi måste göra oss iordning för att åka till flygplatsen. Planet går 14.05 till miami och 20.30 tror jag vi åker ifrån miami till london, sen från london och hem. Röv segt på hemvägen, men på heathrow finns massssssa fina affärer tex. tiffanys ;) nä skämt och sido, men vi hittar nog tidsfördriv.

Igår var vi på Era Ora och firade min dag. Dock hade jag inga tankar på födelsedag efter gårdagens bravader. Men någon skvallrade att vi både förlovat oss (de 6 pensionärerna som bodde på sama hotell) och att jag fyllde år. Så efter middagen fick vi gratis tiquila och tiramisu med ljus i :D gud nu blev jag sådär sentimental igen. Tänk att det finns så fina och genomsnälla människor vart man än kommer. Fick så mkt kramar och pussar att jag knapps vet in eller ut. Bästa semestern ever och vi måste bara tillbaka, har ju lovat Annelie och Marjo det nu (era oras ägare) här kommer lite kort ifrån kvällen.


så fantastiskt roliga människor !!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: