StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

pjuu Macy !!

Frureinhold.se / 13 September, 2009 - 18:39 /

Nu är första valpkursdagen klar, jag och macy är totalt döda. Hela min kropp är helt skakig och psyket är helt slut :p men jag måste säga att jag är stolt. Det var som sagt första gången och jag glömde kameran, typiskt, men hon var yngst i gruppen och uppförde sig som det också. Det tog lite längre tid och man var väldigt intresserad av alla andra hundarna på platsen. Men hon var långt i från ''sämst'' Hon gjorde det hon skulle 2-3 grr och sen tröttna hon och ville göra annat, lik mamma och pappa ?? Hon har i allafall lärt sig sitt och ligg utan problem och sen skall vi öva öva här hemma tills nästa vecka och så skall robin öva också så vi är två :) Skall även ta med kameran nästa gång och fota henne.

Nu blir det middag, spagetti och köttfärsås innan robin och burt skall ut och skjuta rådjur, låter hemskt men är man jägare så får man skjuta och med 121 ha behövs det röjas. Sen är det otroligt gott med kött kommet från skogen, inga extra tillsattser bara rent kött. Snart är det även älg säsong så det blir mkt gott i frysen :)

xoxo.gif XOXO image by XOXLiLMEXiCANXOX




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: