StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

renovering, nya golvet !!

Frureinhold.se / 11 Oktober, 2009 - 14:13 /

Nu är robin klar med golvet och det är så himla fint :) jag köpte också  3 ljuslycktor till köket och en blomma till lilla rummet :)





snyggt :)


Postat av: pernilla

Tjoo vad e det för slags golv? En såndär klick.klack variant eller? Laminat förmodar jag i och med texten? Det kan nog vara snygt i rätt rum, men nu ser man ju typ bara golvet på din bild och får inget helhetsintryck ;)Det e gött med sånna där smidiga golv :) Bra med lite mörkare också om man har mkt ljusa väggar, blir ju lite mer hemtrevligt då!

2009-10-11 @ 19:50:29
URL: http://vanillab.blogg.se/
Postat av: TotalPink- J

rummet är inte klart ännu så jag fotade endast golvet eftersom det var det jag ville skulle synas ;) men det kommer update bilder så fort vi är klara och ja det var ett lätt golv att lägga. Jag är kanon nöjd och sjukt bra val av golv :p

2009-10-12 @ 10:09:53
URL: http://mizztang.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: