StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Svar på frågestunden

Frureinhold.se / 19 November, 2009 - 20:00 /



1.
hur gammal är du ? 21 år 7 december

vart bor du ? Uddevalla, bokenäs

va gör du på fritiden ? Jag gör nästan för mycket, men för det mesta är jag med min familj (Robin, Macy, duchess och så nu satina). Men om jag har tid över så älskar jag att shoppa, finns inget så avkopplande och roligt. Jag älskar att resa, så det försöker jag flika in också :)

va gick du för gymnasium ? Jag gick på Cybergymnasiet i Göteborg, samhäll/samhäll.

du är min förebild !
sjukt snygg , dyu & din pojkvänn verkar va s¨lyckliga tillsammans: Tack så mycket :)

2.
hur träffade du robin ?:) Vi träffades i ettan på gymnasiet :)

3.
När var du riktigt kär för första gången i ditt liv? Och vad använder du för smink? från primer-foundation- ja allt!:D När jag var 14 och fick min första pojkvänn.
Jag använder:
1. Mary kay dagkräm
2. foundation mary kay
3. consealer loreal mineraler i puderform
4. puder, id mineralpuder
5. mascara, loreal (eva longoria)
6. eyebrow liner, mary kay brun
7. ögonskugga, mary kay mineralskuggor
kommer inte på fler just nu, men sen är det alltid glitter etc :)

4. Vill du gifta dig med mig? Ja det vill jag Robin :) men du får allt anstränga dig lite mer än så ;) ;)

5.Hur mår du? Jag mår prima :)

Inte så många frågor, men detta var skoj :) får ha det som vana att ha en liten frågestund varje vecka :) Kanske det dyker upp lite nya frådor att ställa :)


 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: