StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon i höst/vinter mörkret :/

Frureinhold.se / 17 November, 2009 - 08:25 / Music

Något jag inte gillar med hösten är allt det gråa, det är okej att det är mörkt osv men de tjocka gråa molntäcket som aldrig försvinner kunde man skippat. Det kan få vara soool och massor med snö, låter inte det bra ?? Men men man får helt enkelt göra det bästa av situationen, klä sig lite mer färgglatt och unna sig lite extra lyx i vardagen :p som jag iof. gör ändå, men ah ni förstår nog :) Idag skall jag jobba på dagis igen, bytte tid så jag jobbar 9.30 - 17.00 istället för 6-13 :)

Ikväll är det inget direkt på schemat, skall mysa ner mig tillsammans med robin i soffan och kolla på desperet houswifes och äta något gott :) Får se vad vi hittar på :) Nu skall jag i allafall äta frukost och sen göra mig iordning :)

Dagens låt :) så himla fin, påminner mig om gymnasiet och Robin !!



Jennifer Lopez ft fat joe - hold you down




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: