StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Godmorgon

Frureinhold.se / 22 November, 2009 - 09:19 /

Nu är kl 9 och jag och robin har precis kommit in från stallet :) Hästarna är ute i regnet, men med mat och varma goa täcken. Satinas box är mockad och fin, Roin har gjort i ordning hö, vattnet och kraftfoder :D min lilla dräcng ;) nä  då du är helt underbar somm hjälper till, den bästa helt enkelt :) Det är så himla mysigt när man kommer in i stallet på morgonen och säger godmorgon och de sticker fram tre små hästar ut box dörrarna ivriga på hur lång tid de skall få vänta på maten :P Men som sagt, när man hjälps åt går det fort och nu är de nog minsan mätta och belåtna :)



Idag skall vi åka in till hööks och kolla på lite små saker :) köpte ett svart schabrak igår med guld kant på öb för 104 :- hej billigt. Jag har saknat att köpa häst saker, det är så himla kul :) och eftersom satina är en häst så får man ju köpa storlek häst och då kan man ju spara på hästsakerna om man sen köper sig en egen häst :) Kanon eller hur :D



Nu skall jag äta frukost, gröt idag igen med macka och chai the :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: