StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Svar på frågestunden

Frureinhold.se / 09 December, 2009 - 21:13 /



1. Har du något hemligt knep som gör att du ser så positivt på livet, för du verkar verkligen nöjd!!??
Svar: Jag lever med den filosofin att man skall ta vara på stunden. Du eller någon i din närhet kan dö/fara illa vilken sekund som helst och då är det fruktansvärt att tänka/leva negativt.  Sen har jag också dåliga dagar, det har alla, men då gäller det att fokusera på det vackra i livet, det som gör än glad. Låter kanske lite insnöat, men jag försöker att leva positivt, sen har jag stor hjälp utav Robin som alltid står som en stödpelare de dagar jag är lite nere.

2. vilken nyans använder du på ditt ID smink?
svar: Medium / biege :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: