StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

regn regn och mera regn !

Frureinhold.se / 28 Oktober, 2008 - 19:45 /

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=16526

Hösten är ett faktum, det är storm ute och regnet bara öser ner. så tröttsamt att gå och frysa hela tiden, vill såå flytta till ett varmare land. Men om man ser till vardagen så är den rätt detsamma, skolan flyter på har precis avklarat första kursen nu är det bara 240 p kvar :p haha men det som är bra är att jag trivs som fisken i vattnet.. var på vfu i 2 veckor :D hur kul som helst och till våren är det 5 veckor :D kan det bli mkt bättre än så ? skulle inte tro det. Men vfu är inte det ända som kommer att hända till våren. jag ska också till thailand i 2 veckor :D såå underbart, synd bara att det inte blev längre men varken jag eller andreas kunde vara lediga längre. det får helt enkelt bli en resa till när sommaren kommer :D

 men för saker som kommer snart, det är runt 5 veckor tills jag fyller år :D sen efter min födelsedag är det bara ngr få dagar tills julafton kommer till dörren :D längtar såå, julen är den bästa årshändelsen :D jag har redan köpt 2 julklappar, jag är såå duktig hahah :p sen ska jag även till ullared i december så det finns mycket att se fram emot. igår kom min söta mamma och pappa hit och gissa vad dom hade med sig :D:D en bakmaskin, det kanske inte låter så jätte kul men jag är gluten intolerant och ni som vet är det brödet och kakorna jätte äckliga. så med denna bakmaskin lägger man alla ingredienser i maskinen och efter ngr timmar får du en klar limpa :D så kan man tillsätta allt man gillar :D det kommer att bli så bra !! jaja nu blir det lite top model och efter det one tree hill.. see yah !

besök min hemsidan, det finns något för alla !
 Jennifer.tang.marykay.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: