StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

helg, fast ändå inte !

Frureinhold.se / 30 Maj, 2008 - 21:57 /

så är det fredag idag, och detta var nog den mest hecktiska fredag på länge. I morse kl 6 ringde min klocka men tro mig var vaken hela natten typ, har lite svårt att sova tyvär :( i vilket fall var det  dags att gå upp och ta en skön dusch. Efter det åkte dreas till jobbet och det var meningen att jag skulle fixa frukost osv men det blev inte mycket av det, var för trött helt enkelt så det blev grönt the innan jag skulle till jobbet. Var på jobbet till halv 12 efter det börjar det jobbiga, skulle på en intrervju i stan för en jurist assistent utbildning. Vet ej hur det gick men jag hoppas det gick bra får la se vad svaret blir i mitten av sommaren.

Imon ska jag jobba igen :/ as segt men det är bra med pengar, är ledig mitt på dagen också vilket är skönt =) sen är jag ledig söndag förutom att jag ska på utbildning på rörtången med mary kay, men det är nog ganska avslappnat =) sen är det jobb på måndag igen men efter måndag är jag entligen ledig och hoppas hoppas att det är soooool så jag kan sola och bada :D

nu ska jag kolla klart på oceans 12 =)

ps : shoppa barn kläder är sjukt kul, 700 kr på bara 10 min :D haha
sov gott // jennifer täng !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: