StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

sommar, sommar och sool !!

Frureinhold.se / 03 Juni, 2008 - 17:44 /

idag har jag äntligen ledighet =) vaknade vid halv nio i morse och visste att det skulle bli kanon väder så det var ju bara att gå upp fixa matsäck och åka till havet =) men först skulle jag tvätta bilen, den såg sååå sjukt smutsig ut :p så i bikini stog jag och tvätta bilen haha ahh tänk ut själv !

när jag kom hem från havet mötte jag dreas baby och vi åkte till rödvattnet för att bada igen, jätte mysigt verkligen !

imon hoppas jag på sol igen och då ska jag och marlene åka till lyckorna igen =) helt underbart att få lite sol på näsan ;)

ha det gött !!!

Postat av: Lisa

Ha en trevlig kväll! :)

2008-06-03 @ 17:47:57
URL: http://wlisa.blogg.se
Postat av: cecilia

läs mitt senaste inlägg om våldet mot kvinnor och kommentera det!

2008-06-03 @ 17:48:07
URL: http://cilaa.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: