StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

summer 2007

Frureinhold.se / 20 Augusti, 2007 - 16:12 /

kul sommar ?? njeeaa massa regn och bara jobb. Men ändå det har varit helt okej, man har umgåts med dom man älskar och trivs med. Haft sköna stunder, bara för att solen inte kommer igenom molnen lyser min tillvaro upp ändå utav alla mina goingar !

nu är det heller inte långt kvar tills vi ska till italien, ska bli så sjukt skönt. komma bort ett tag från hösten bara pressa i solen med god mat och smarriga drinkar. Helt underbart. Det dröjer heller inte lång tid innan jag och andreas ska flytta in i våran nya lägenhet, ååhh den är så himla fin och med alla våra nya saker som ska in kan det bara bli perfekt. Va även och kollade på tvätt och diskmaskin idag. ska investera i det så fort vi flyttat in, ska bli så underbart att slippa passa tvätt tid och slippa förstöra naglarna i allt vatten som blir när man diskar ;);) haha bimbo, nä så illa är det inte :)

hösten är i allafall nära och inte mkt planerat, ska börja jobba och sen ta varje dag som den kommer..

takc och hej nu ska jag ut och gå ciaaoooo !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: