StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Lite nytt

Frureinhold.se / 02 Januari, 2014 - 18:02 / Vardagen

Nu har allt som vi väntat på anlänt och jag är supernöjd :) Tv:n var robin nere och hämtade förut, de hade anlänt till postcentralen i gbg. Jackan kom med dhl och den hämtade jag ut förut och sen åkte vi ut till sporthyra och köpte den fina pelleP jackan och en mössa som jag skall ha i sälen. Sen beställde vi skidor som skall vara klara för avhämtning nästa lördag. Vi fick tre par helt nya skidor, det mest avancerade de hade :) Det skall bli super spännande att se skillnaden av de vi brukar hyra i sälen och dessa. Vi hyr alltid de mest avancerade i sälen med, men jämfört med dessa så är det stooor skillnad. Kommer väl slå ihjäl mig :p Robin håller på att installera tv:n nu och jag är nyfiken på hur bra den faktiskt kommer att vara :)
 

Postat av: Hanna- Mamma till Alexander och Ellie

Kul med shopping! :)

2014-01-03 @ 21:44:04
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: