StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Grått hår

Frureinhold.se / 21 Januari, 2014 - 09:03 / Vardagen

Det är på riktigt, jag har både åldersnoja och grått hår. Igår efter att jag hade duschat så märkte jag ngt lysande i botten av håret. Ett ynka litet, lysande grått hårstrå?! Jag trodde inte att det var sant och om jag inte hade panik innan så fick jag det helt klart efter igår. Tydligen är det ganska vanligt, men det är tyvärr ingen tröst. Men vad gör ngr gråa hår när man är 25... nä men jag skall inte vara bitter, det finns ju bra hårfärg nu för tiden haha. Jag känner mig lite som katherine i vampire diaries, ni som följer serien vet att hon på kort tid började åldras och vips så började hon även få gråa hår. Skall se om jag kan hitta klippet till er :p 
 
för er som inte kollat på vamp måste börja göra det, en av de bästa serierna jag följt :) 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: