StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Godmorgon

Frureinhold.se / 02 Januari, 2014 - 10:41 / Vardagen

Idag är jag lite bitter på posten asså, av någon anledningen så har hela deras system krashat så på några dagar har de inte kunnat spåra paket eller registrera paket, deras hemsida ligger nere och det går inte att komma fram via telefon. Är det inte typiskt när man väntar på något riktigt kul, så skall det krångla såhär :/ Tydligen så var det både sj, sl och posten som blivit drabbade... hoppas verkligen att det kommer igång snart så våran tv kommer idag :) Planerna idag är att åka ut och köpa pelleP jackan, hyra skidor, hjälm och pjäxor (till robin och Hailey). Jag skall även hämta ut min kenza jacka som jag fick sms om att den hade kommit fram i morse. Tacka vet jag DHL och schenker, de strular aldrig. Jag skall även ut till stallet och rida en sväng med madde :) Det ställer verkligen till det när vädret är så jäkla kasst som det är nu, men vi kämpar på :) Hon har en clinic i slutet av januari och då måste hästarna vara på topp :) 
 
Mums mums :D 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: