StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

36 dagar kvar

Frureinhold.se / 18 November, 2013 - 09:29 / Vardagen

Visste ni att det bara är 36 dagar kvar tills julafton ?! helt galet och jag är inte ens lite klar med alla julklappar haha :D Det kommer bli en sån jul iår när jag står i sista sekund och handlar min julklappar, precis så som robin alltid gör. På tal om robin och julklappstips vill jag tips om en sida som heter http://minajulklappstips.com. Där kan man få massa smarta tips på julklappar och de hade även samma present som jag gav robin när han fyllde 25. Dock från en annan firma, men det borde ju inte vara olika :) Så har ni panik och inte vet vad ni skall köpa så gå in där :D 
Jag önskar mig inget direkt denna julen, jag tror inte jag hunnit tänka så långt än. Denna hösten har varit en av de värsta någonsin. Jag har förlorat min morfar efter en lång kamp, jag fick ta beslutet att ta bort macy och plus det leverera till 120 % i skolan. Jag önskar att alla till jul delar med sig av kärlek och tar hand om varandra.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: