StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

vill ha nya kläder

Frureinhold.se / 21 Maj, 2013 - 17:35 / Vardagen

det känns som om jag inte har några kläder alls :/ kollar i garderoben och ser bara tomt tomt tomt.. suck det är så tråkigt. Men vad skall man göra, vill spara pengar till spaninen och handla i malaga. Men nu när det är så mkt kalas på g, vill man ha ngt nytt varje gång. Det funkar ju inte riktigt så :) men jag hade velat ha lite nya short och snygga toppar. Sen så blir det inte lättare när man kollar på alla modebloggar där de har så sjukt snygga kläder alltid. Kenza är nog värst :p hade velat ha alla hennes kläder och skor. Idag har jag ridit gullan och det gick så jäkla bra, är så nöjd att jag nästan spricker. Hon gick precis så som jag ville att hon skulle gå och då är det en fröjd att rida :) Måste fota henne ngn dag. Imorgon är det carismas tur, får se hur hon känns, red henne i söndags senast :) Den sista bilden är ju bara sååå fin, spets är riktigt läckert :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: