StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Snöresor med snowtrex.se

Frureinhold.se / 27 Juni, 2013 - 10:11 / Vardagen

Det är ju inte riktigt säsong för vinter resor just nu, men som ni alla vet åker vi i familjen till sälen varje år. Direkt när vi kommer hem så bokar vi om för nästa år. Det känns sådär att boka och sen få vänta ett helt år. Men är det eftertracktat så är det. Jag och Robin har alltid velat ta en tur ner till alperna. Vet att jag nästan skriver det varje år när vi väl i sälen att vi nästa år skall åka neråt, men det har inte blivit av än. Min pappa var mycket i alperna när han var liten och även när jag inte var född körde de bilen ner. 
 
Jag vet inte om jag är så sugen att bila ner vintertid, sommartid är det helt underbart, men vintern, nä då tar jag nog ett annat färdmedel. Kikade runt lite på nätet efter bra resesidor och fann Snowtrex.se. De har resor överallt kändes det som, Italien, Frankrike, österrike etc. Jag vill främst åka till Bad gastein, zell am see och st anton. Måste ju även se så det är relativt barnvänligt, sälen är ju top of the line i barnvänlighet, men vi får helt enkelt kika runt. Snowtrex tillhör traveltrex som även har andra olika aktiviteter, som spatrex etc. Det är ett växande bolag som jag skulle känna mig trygg i att boka med. Det finns så mycket oseriösa bolag som lurar folk hit och dit, detta känns absolut inte som ett sånt bolag och om vi skall åka iväg så kommer jag boka via dessa. Får se om vi bokar en resa ner till alperna kankse nästa år, när Hailey är 3 år och kanske kan stå på ett par skidor allafall :) Helt fantastiskt fint är det allafall där nere, det kan jag intyga efter 2 resor genom bergen :) Dock var ju det på sommaren, mamma och pappa brukar åka ner lite då och då och vandra i bergen. Förstår inte hur de orkar, men det skall tydligen vara jätte friskt och skönt. När vi bilat igen har vi bara stannat för att äta, men hur som helst är det hur vackert som helst. 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: