StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Muskler väger mer än fett

Frureinhold.se / 04 Juli, 2013 - 20:11 / Vardagen

Jag måste skriva detta inlägg för att alla ni där ute som fokuserar på vågen skall sluta med det och gå ut och springa istället. Nä men förstå mig rätt. 2006-2007 var jag i en rejäl svacka i livet, jag hade en skev syn på mig själv både fysiskt och psykiskt, jag fick för mig att man kunde leva på en panpizza på 2 dygn, jag fick för mig att jag var tvungen att spy upp den mat jag hade ätit. Ni förstår nog vad jag menar, behöver inte gå in djupare på det. Jag vägde som minst 48 kg och såg riktigt benig ut. När jag var i thailand köpte jag ett par jeans som då satt kanon. Idag 12 kg tyngere, (väger ca 60 kg +-) passa jeansen fortfarande. Men idag är jag sund, min kropp är stark och jag mår bra. Men där ser ni hur mkt muskler påverkar kroppen. Jag tror dock att byxorna har töjt sig lite under åren, det är ju jeans. Men ändå, 60 kg muskler är mindre i omfång än 48 kg ''fett''. Jag var inte kapabel till att träna då min energi nivå var noll. Tragiskt när jag tänker tillbaka på det ! 
 
Ej min kropp källan hittar ni här !
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: