StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

tävlingsklara

Frureinhold.se / 09 Augusti, 2013 - 14:19 / Vardagen

Nu står carisma och charli inne i sina boxar med tävlingskläder på. Imorgon åker vi till åby för att tävla, inte jag då alltså, men madde skall hoppa och jag stå på backen och supportar. Även Sandra åker med imorgon, skoj ! Det är verkligen mysigt att spendera morgonen i stallet, dricka lite kaffe, käka, barnen leker och hästarna mumsar på go havre. Vi var där vid nio idag med och åkte hem igen vid 12.30. Hailey sover som en stock nu och jag är rätt mör i kroppen jag med. När hon vaknat sen åker jag till hööks en sväng och skall kika på en tshirt, tar nog och kollar på tre hästar först och sen hööks. onödigt att åka så långt om tre hästar har ngt smart :) Vädret verkar inte jätte bra inför imorgon så vi får hoppas att det hinner ändras. 
 
Jag har även pratat med haileys farmor nu på morgonen och de hade bestämt vad de  skulle köpa till lilla H när hon fyller. Hon kommer att bli sååå glad :D jag har även knåpat ihop nu, sållat lite och grejat så vi vet vad vi skall köpa till henne :) Skulle först köpt en trehjuling men efter lite fundering bestämde vi oss för att köpa en tvåhjuling med stödhjul. Hon tycker det är så skoj att cykla så why not, då har hon ngt att växa i :) Vill även köpa bord och stolar som hon kan ha på rummet och greja med. Det närmar sig hennes dag så lika bra att planera :)
 
Det blir nog bra i slutändan :) skall kika på en ny docka också med lite kläder till :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: