StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

snygg nedtill

Frureinhold.se / 31 Augusti, 2013 - 22:48 / Vardagen

Jag har ju snöat in mycket på mode och kläder i flera inlägg nu och jag kan inte sluta där. Hur snyggt är det inte med tajta jeans och stövletter. Jag älskar när man kommer upp lite, men ändå inte blir för lång. Det skall vara bekvämt hela dagen. Jag skrev ett inlägg igår om två par skor som jag är helt kär i, längtar till hösten med snygga jeans och en transparant blus till ! Pratade med min syster om det att hela min garderob skall bytas ut med bara jeans och tajts ihop med blusar ! älskar det :) lite som det jag la upp med michael kors :)
 
 
Den sista bilden är lite somrig, men med denna sen sommaren funkar det även nu :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: