StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Lugnet

Frureinhold.se / 07 Augusti, 2013 - 13:19 / Vardagen

När lugnet infinner sig efter en intesiv morgon. Nu sitter jag i soffan, nyduschad, kaffet står och puttrar och hailey sover middag. Grannbarnen var här nyss och hämtade macy för en promenad. Det är denna stunden på dagen som jag tycker är absolut lugnast. Jag kan sätta mig ner och läsa lite bloggar, framför allt DENNA, tänk vilket liv hon lever just nu, full fart med massa otroliga upplevelser, stor bamse kram till dig ! Sen även lägga energi på min egen blogg, komma på lite roliga inlägg, inte bara om vad jag gjort idag. Pratade med madde förut om nya chaps och skor, har ett par på hööks som jag verkligen verkligen vill ha :p Egentligen förstår jag inte varför då jag inte ens tävlar, men jag gillar att känna mig fin :) Det gick förövrigt bra i stallet, hailey skötte sig kanon och carisma likaså :)
 
I vilket fall som helst så ser resten av dagen ganska lugn ut. Stallet är som sagt klart nu och jag och hailey skall åker ner till uffar som ligger på sjukhuset igen :/ köper alltid med mig massa fika nere i cafet och tar med upp, varje gång får jag som svar att jag inte behöver köpa så mkt och att jag minsann får äta upp allt själv :p haha Det kommer lite fler inlägg under dagen så håll utkik :)
 
något stor hjälm och ngt stor häst ;) får köpa en hjälm till henne när hon fyller år :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: