StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

blankt

Frureinhold.se / 28 Augusti, 2013 - 13:19 / Vardagen

Gud sitter med fingrarna på tangenterna och vet inte alls vad jag skall skriva. Det är inte ofta det händer vill jag lova :p men jag har haft en ganska lugn morgon hemma och det kankse är därför. Jag har mest röjt och städat här hemma, haft ute plädar etc för skakning vilket jag borde göra typ varje vecka. Ärligt, hur mkt bös kan det finnas på dom !? haha Hailey har varit dunder gnällig hela morgonen, inget har varit bra, vet inte om hon vaknat på fel sida eller vad det var med henne. Nu sover hon allafall så hoppas att det kan göra att hon vaknar på bättre humör. Vi skall baka en äpple paj sen som vi skall ha med till lödöse. Idag är det sista dagen vi kan bada i poolen utan att få köldskador ;) pappa har ju en värmepump som håller poolen varm till 28-29 grader :p riktigt lyxigt och gott för alla att inte frysa :p Vi har även varit nere och handlat vilket gick helt okej, fick muta hailey ngr gånger, men vissa dagar är det de enda alternativet :p 
 
Gjorde btw en jättegod godisskål förut, när suget kommer till en och man inte vill äta ngt slabbit gelehallon kan man steka pumpafrön och röra runt lite kokos :p supergott och inte alls lika onyttigt :) Hailey satt glatt och mumsade orostade pumpafrön i soffan :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: