StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

sovrummet

Frureinhold.se / 28 Oktober, 2012 - 09:23 / Vardagen

Eller godmorgon kanske det skulle stå istället. Men det har väl inte direkt varit en gooooood morgon, mer än att solen är helt underbart vacker idag. Hailey har nu fått sin tredje tand, första uppe och aj aj aj säger hon till alla er läsare. Hon har varit så ledsen inatt, vaknat flera gånger och gick upp runt 06.00 (07.00). Hade ju helt missat när hon började tjattra i morse att det är nu vintertid. Well well, underbara robin gick upp med henne så fick jag somna om . Väldigt skönt, men ändå är jag helt slut. Hailey sover igen så jag får passa på nu att vila mig lite. 
 
Satt nu på morgonen och kikade ut hur jag vill ha det i sovrummet och nu tror jag att jag bestämt mig. Fick lite inspo ifrån undebara Anna-Frida, min kusins tjej. Dom har så jäkla snyggt i deras sovrum, eller egentligen överallt men fick se ett kort på insta som är riktigt nice. Jag har alltid gillat liggande panel och nu när vi köper ny säng skall vi inte ha ngn gavel då det inte får plats. Så istället kör vi på vit liggande panel bakom sängen och sen på min sida av sängen kör vi en beige fondvägg. Skall ha en vit kappgardin till de två fönstren och sen en stor beige ''toffs'' hängandes i ena änden :D Tror att det kan bli riiiiiiktigt nice :D Hoppas inte att jag hinner ångra mig igen bara :( haha. Skall köpa lite nya kuddar, filtar etc till sovrummet när vi är på ullared. 
 
Vi skall även till en sängbutik här i kungälv idag och kika om vi hittar ngt där. Vi har bestämt oss för kungsängen Stay 180, men kan vi hitta en i kungälv som är lika bra köper vi nog en här :) Vi får se helt enkelt !! Kan inte sluta längta efter en ny säng nu allafall. Idag blir det även ut och ta lite mysiga kort. Var ju och fotade min systers barn igår och även min syster. Underbara tjejer och underbar syster <3
 

 

Postat av: Anna-Frida

Men hallå! Vad glad jag blev nu! Kom hit vetja, och se det live!! :D snaaaart!! Go du är <3

2012-10-28 @ 13:54:39


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: