StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

helikopter

Frureinhold.se / 15 Oktober, 2012 - 08:56 / Vardagen

Ja vilken kväll det var igår, eller ah kväll och kväll när vi skulle hoppa i säng, vaknade våran lilla docka med ett jätte skrik. Helt otröstlig fick hon komma upp i min famn och lugna ner sig. Det cirkulerade länge och väl en helikopter i kungälv igår och man kunde mer eller mindre tro att kriget var på väg. Nu var det inte så, utan allt handlade om ett inbrott i en bil ?!?!?!?! måste varit en jäkligt dyr bil, för att ha en helikopter uppe i luften och bilar som kör på gångbanan för att få fast tjuvarna måste ju kosta helt sjukt mkt. Anyway, Hailey vaknade och bara grät och grät. Fick välling, men grät ändå så till slut fick hon komma och ligga mellan oss i sängen. Det gick väl i ca 20 min, sen hade hon hunnit somna och i sömnen bytter hon säkert plats 4-5 ggr på den korta stunden. Hon skulle ligga på mage, på robins rygg, på robins rumpa och över hela mig. slumrade till och vaknade med hailey hår i hela ansiktet. Så efter 20 min fick jag burit in henne i sitt rum, vyssande och efter det sov hon till 07.00. Men vilken rörlig tjej vi har haha :p hit och dit upp och ner :p 
 
Idag blir det plask och bad ihop med camilla och naemi i oasen :) super mysigt verkligen. Får skriva mer sen för nu är hailey otålig :D ha en fin dag :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: