StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 22 Maj, 2012 - 09:35 / Vardagen

Hjälp vad trött jag är asså ! Har varit intensiva dagar det senaste, har jag inte busat med hailey har jag rensat i rabatten och när jag inte rensat rabatten har jag varit ute och joggat och har jag inte joggat har jag grejat med lådor haha ! I give up, min kropp är trött :p Hailey blev väckt av macy kl 05.00 i morse, en liten vovve ville se vad som fanns inne i haileys rum och självklart vaknade hon då. Hörde hur hon ''cy'' om och om igen :p det är hennes ord för macy :) Bara att plocka upp en pigg och glad tjej, ge henne välling och hoppas på att hon somnar om. Det gjorde hon allt, men bara i en timmaa..ZZzzzz så nu har hailey en trött mammi ! när vi kom ner till köket fick vi syn på en vit katt som ville in. Hur söt som helst, men såklart inte våran. Utan den  förra ägaren av huset, så henne fick jag skrämt upp vid  07.00 tiden. Tyckte så synd om pissen som kravsade på fönstret, typ som att hallåå jag bor här släpp in mig. De som bodde här innan har flyttat en bit bort så inte konstigt att den blev förvirrad.

Idag kommer camilla och johanna hit med respektive barn :) Vädret kunde ju inte vara bättre så jag gissar på en go promenad ner till kungälv för lite lunch :) Det blåste lite i morse men nu är det slående fint med inte ett moln på himlen. Igår när jag var ute och joggade började det blixtra och åska. Kunde nästan ana det då det var så galet kvavt :p Hoppas detta fina väder håller i sig !

Postat av: emma björkroth

hoppas allt är bra med dig idag ? :)

2012-05-22 @ 15:50:52
URL: http://eemmsb.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: