StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

soligt

Frureinhold.se / 20 Juni, 2012 - 20:52 / Vardagen

okej jag fattar inget ahha :p men kankse därför appen strulat så mkt det sista. Idag när jag skulle blogga så kunde jag inte ens logga in :S as konstigt. Men anyway så har jag fått tillbaka min mac nu och ingen kan vara lyckligare än jag. Äntligen liksom, dagen har varit kanon och kvällen skall vi spendera framför filmen super8. Någon som kikat på den? 
 
Jag mår mkt bättre i foten efter att jag börjat käka antiflamatoriskt + stödstrumpa. Har gjort tre lite längre rundor idag utan att ha jätte ont vilket var befriande. Tog bla en tur ner till syster i det helt underbara vädret. Idag kan man inte klaga en sekund på sooool och värme. Hailey har badat i sin pool och jag har solat. 
 
Imorgon blir det att åka till gbg och käka lunch ihop med mamma, syster och barn. Vi skall även kika på color of benetons rea :D efter shopping och lunch beger vi som är lediga till slottskogen med barnen :D underbart att ha så nära till allt igen asså !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: