StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

uch

Frureinhold.se / 19 Januari, 2012 - 20:12 / Vardagen

vilken dag asså, jag mår verkigen inte bra och idag önskar jag att jag bodde i typ kungälv nära syster yster. Hade så gärna viljat träffa henne idag, men i morse när jag / hailey väckte mig kändes det som mitt liv var över haha :p vi gick som sagt och la oss igen efter ngn timma, men tror ni att hailey sov länge ? nopps 40 min efter vaknade hon pigg som en mört och så har det varit hela dagen. Sitter just nu i soffan och är helt matt, är väl ngn infektion eller nott i kroppen. Jag fick tagit mig ut på en promenad, med macy och hailey i vagnen och mockade iordning i stallet. Skall gå ut nu och ta in dom små skruttarna också. Imorgon är det babysim, vi får ju gå 2 ggr denna veckan eftersom vi är borta nästa v :) men som sagt åter till att bo närmre stan, jag är så trött på att älsklingen har så lång resväg, han har ju firman i gbg och åker dit nästan varje dag. Det är 10 mil enkel väg, har en klump i magen varje gång han åker. Sen kommer han hem tidigare vilket är underbart + att jag har närmre till min familj och vänner. Har såklart fina vänner här uppe med !! sen har jag även skrivit detta tidigare att sommaren här är underbar, men vintern. Kill me !!!! :) men nu skall jag inte vara bitter, får se vart vi tar vägen !!
dehär huset är urgulligt, ligger i kareby, det hade michaela gillat ;) nä ut till hästarna !! tjing !

Postat av: Bella

Nått som madde hade på salongen, lashfood heter det! Men som sagt, inget resultat ännu! :)



Gulligt hus! Tagit bilden själv?

2012-01-19 @ 21:33:51
Postat av: Jessica

Ja vi vill att ni flyttar hit nuu!!

2012-01-19 @ 22:00:33
Postat av: Bella

jaha kände inte igen det! Hemnet nörd som jag e :P

Mjo, man vill ju så mkt. Det e ju enklare att köpa ett färdigt hus liksom. Men ni verkade ju ha stora planer när de kommer till hus o så o då e de kanske bäst o bygga eget? :)

2012-01-19 @ 22:02:10


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: