StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

åååååhh

Frureinhold.se / 14 Januari, 2012 - 13:56 / Vardagen

vilket underbart väder !! man kan inte få nog av all fin sol :D jag kom in nu efter att ha gått 6.5 km, samma runda som häromdagen dock utan hailey :p och sen gjorde jag och lillan stallet och så red jag lite på poke :) så nu är jag mör och go i kroppen. På med myskläder och mina nya goa sockar !! solen har varit så himla varm och go !! Hailey är för go, hon sitter i robins knä och flirtar med mig :p den lilla apan :D Hon har börjat med smakisar nu och jag tycker ändå att det går bra. Nästa v blir det mosade morötter och potatis :) Nä jag får skriva längre senare, för hailey bus vill komma och gosa med mamma !! :)

Postat av: Bella

Ja den lär väl inte få en sån stämpel men ändå. Lite trist att det blivit så vanligt!

Det är verkligen en drog! Man får änna hindra sig själv så att man inte gör nått förhastat :) vad ska du göra för nått me hjärtat då?

2012-01-15 @ 20:34:45
URL: http://gab
Postat av: Camilla - Mamma till Naemi

konstigt gå inte kommentera ditt inlägg ovanför!?

Duktigt Hailey är på att hålla upp överkroppen nu!!! Så redig så!!! =) sötungen!!

Inga planer på att komma till Edet snart och mysa med oss??



Babysimmet är i Sjuntorp, men nu är det ju en riktig kurs och inte drop in som vi har varit på innan. Så ska bli kul att lära sig och henne mer till att vara vattenvan osv.



Många kramar

2012-01-15 @ 20:34:52
URL: http://millamirakel.blogg.se/
Postat av: Camilla - Mamma till Naemi

Vi ska på babysim på onsdag. Men det är kl.11 så är säkert hemma efter 12 någon gång om du vill komma då?? kramar

2012-01-15 @ 21:55:45
URL: http://millamirakel.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: