StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

update om skrållan

Frureinhold.se / 13 December, 2012 - 10:49 / Vardagen

Nu sover hon och jag sitter i soffan och tar igen mig efter natten. Hon vaknade som sagt vid 05.00 och somnade om till 08.00, jag sover långt ifrån bra med henne i sängen. Hon ligger still när hon väl somnat, men jag ligger på helspänd. Min underbara mamma kom och hämtade macy så nu slipper jag vara stressad över henne. Hon sover i lödöse idag och är hos morfar imorgon <3 Jag skall även ner till läkaren idag och äntligen se vad det har att komma med. Har ondare än vanligt idag också så det är väl alltid nått. Hoppas dom tar det på allvar och ger mig en remiss till röntgen. Nu blir det kaffe och oth, kram på er !
 
clementin och lite juice framför disney channel junior är alltid nått !! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: