StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

underbara dag

Frureinhold.se / 07 December, 2012 - 12:45 / Vardagen

Ja då sitter jag äntligen i soffan en stund, har varit full rulle hela morgonen. Mamma och pappa ringde och sjöng 07.30 i morse, både jag och hailey stensov då så jag svarade under täcket :p 1 h senare ringde morfar och spelade sin årliga melodi på munspel. Jag och hailey gick upp och hon fick sin välling i våran säng, alltid lika mysigt. Robin kom hem lite innan 09.00 med en present och merci choklad, han hade även handlat jätte god frukost och 2 bakelser. Min romantiska mann, som jag förövrigt firade 4 år tillsammans med igår :D Jag fick en jätte spännande bok, inte vilken bok som helst utan 50 nyanser av honom ;) spännande läsning kommer det minst sagt att bli. 
 
Jag kan bara sitta här en stund, måste börja göra mig iordning inför ikväll och fixa lite mer här hemma. Vi måste åka senast 15.30 för att inte behöva stressa inne i stan. Om jag hinner slänger jag upp en outfit :D skall ha en jättefin lila transparant blus, den är lång bak och kortare fram, paljetter på armarna och på kragen :D super duper fin. 
 
skall bli spännande att se vad jag skall få senare, fick bara en  bild av robin på en påse :p haha mkt till ledtråd ;)
 

Postat av: Sanna

Jag har hört att de böckerna ska vara riktigt riktigt bra! Får se om tomten kommer med dem till mig :-)

2012-12-10 @ 10:43:02
URL: http://sanskee.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: