StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

starbowling

Frureinhold.se / 14 December, 2012 - 15:47 / Vardagen

Japp idag blev det lunch på starbowling, det var jag, mamma, jessica och joakim. Hailey mådde mkt bättre idag,  ingen feber och piggare. Dock märks det att hon var dålig igår, hon är fortfarande lite blek. Men nu får vi hålla tummarna att de inte blir ngt bakslag. Robin kommer hem idag och jag hoppas resan hem går bra. Det skall ju komma ett jäkla snöoväder, inte mig emot, gillar snö, men hoppas att de hinner hem innan det kommer. Jag och hailey skall hitta på ngt gott vi kan äta ikväll och göra fint innan pappsen kommer. 
 
 
det skall bli skoj i sälen att bowla, hailey var redan på hugget och visst valde hon en fin färg på klotet ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: