StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

happy birthday

Frureinhold.se / 05 December, 2012 - 15:47 / Vardagen

Japp idag fyller min underbara uffar 92 år, är det inte helt sjukt, nästan 100 år. Så mycket han varit med om, det är galet. Var uppe hos honom hela förmiddagen, hade med mig present och köpte en after eight. Vi fikade och pratade om det mesta. Hailey tycker om sin uffar vilket glädjer mig, hon är lite reserverad för männ och äldre männ kan se lite läskiga ut. Men Uffar går bra och som sagt, det glädjer mig. Efter uffar tog vi turen upp Johanna och Mira, det är helt sjukt vad det snöar även idag. Stora flingor är det som kommer ifrån himlen och inte nog med det så blåser det endel också. 
 
Som ni såg på filmen så fick himlen en sån himla fin färg när solen pressade sig igenom molnen, trodde först det var en lampa när ja kom genom alafors. Men icke, det var solen och det såg helt magiskt ut, syns inte så bra på filmen, men ni fick allafall se lite. Nu ligger hailey och sover lite medan jag kikar på oth. När hon vaknat blir det mellis, städa sen middag och sen ut i snön och busa. Tiden från mellis och läggdags kan vara riktigt lång och kämpig, Hailey är trött och det är mörkt och tråkigt. Men nu när det är snö är det allafall lite roligare, pulkan är ju så rolig att man nästan dör :p Det är en kamp att få in henne varje gång man varit ute :p 
 
haha nu hör jag att hon inte alls sover där uppe utan ligger och babblar, ingen gråt men babbel. Hon har bara sovit typ 20 min idag och det var i bilen förut mellan uffar och johanna. Kommer att vara en riktigt trött tjej sen om hon inte sover nu :p
 
vackert (källa)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: