StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

gokväll

Frureinhold.se / 20 December, 2012 - 21:33 / Vardagen

Verkligen ingen bra bloggdag, men alla dagar kan inte vara bra bloggdagar. Hailey vaknade tidigare än vanligt, 07.00 närmare bestämt och jag gick och la mig alldeles för sent igår så gäsp vad trött jag var. Vi har spenderat förmiddagen nere kungälv med syster och barn. Shoppade lite strumbyxor med rosmönster och nattlinne med matchande strumpor till. Vi skall ju vara borta i jul och då passar pyjamas/nattlinne perfekt. Det är mkt folk ute och ännu mer sjukdomar. Uch vad det härjar magsjuka just nu, överallt läser man om den värsta sjukdomen. Förstå mig rätt, hellre ont i halsen eller liknande än att spy. Håller tummar och tår att vi klarar oss ifrån kräkningar. 
 
Här hemma i eftermiddag har vi grejat med klädkammaren samt köpt material till sovrummet. Snickaren kommer hit i mellandagarna och grejar där inne :D hoppas det blir som jag tänkt mig. Jag är sjukligt trött så skall nog dra mig i säng snart. Imorgon har jag inget planerat än, får se vad dagen har att ge oss :) mamma kom allafall hit med e julblomma idag :) en fin orkidee !
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: