StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

GÅRDAGEN

Frureinhold.se / 17 December, 2012 - 14:03 / Vardagen

ja igår var det minst sagt händelserika saker :p lite smått stressigt, men hur bra dag som helst. Började som sagt dagen med dop uppe i lilla edet. Kasper skulle döpas och allt gick väldigt smärtfritt, han fick till och med vila en stund i min famn. Hur mysigt som helst. Efter dopet var det snabbt hem för att fixa lite innan jag och syster styrde bilen ner till gbg för att se på filip och fredriks show - jakten på den försvunna staden. Sjuk grymma och jag har ytterligare två idoler :D de levererade big time och vi satt på parkett rad 1, det var sååå kul. Man kände sig liksom speciell, inte för att man var det, men det kändes ändå så. Så sur på mig själv att jag inte hade med kameran. Men men man kan inte komma ihåg allt. 
 
Idag har det varit en slappis morgon, gått en promenad med mickaela, städat och grejat och nu sover hailey. Hon lär vakna när som. Robin skall handla lite ingredienser inför vårat bak ikväll :D hoppas det blir som jag tänkt mig. Är ju ingen expert på att baka precis :D btw så lyckades jag och sis pricka in exakt samma outfit ?! 
 

Postat av: Sara

Jättesnygga skjortor, vart kommer dom från ? :-)

2012-12-19 @ 13:43:52


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: